Yritykset ja lääkärikeskukset, joilla on laaja toimipisteverkosto, voivat nyt hyödyntää entistä joustavampaa ominaisuutta työkyvyn hallinnassa. MultiCustomer-mallin ansiosta järjestelmä mukautuu yritys- ja lokaatiokohtaisiin toimintamalleihin, mahdollistaen näin yhden järjestelmän käytön erilaisiin tarpeisiin.
Järjestelmä tukee verkostoitumista, sillä se yhdistää myös lääkärikeskusten kumppaniverkostot ja varmistaa valtakunnallisesti yhtenäisen palvelun asiakkaille. TAVA® Healthin avulla tapahtumat kirjautuvat automaattisesti työntekijäkohtaisesti työkykytilille, mikä parantaa seurattavuutta ja tiedolla johtamista.
Ratkaisu integroituu saumattomasti organisaatioiden HR- ja palkkajärjestelmiin sekä Active Directoryyn (AD), ja lääkärikeskusten potilastietojärjestelmiin voidaan siirtää kattavat ja päivittyvät tiedot henkilöstöstä, jolloin tapahtumat kohdentuvat oikein ja helpottavat käsittelyä yritysten sisällä. Lisäksi Editor-toiminnallisuus mahdollistaa omien lomakkeiden nopean luomisen ja muokkaamisen yksikkökohtaisten tarpeiden mukaan.
Uusi MC-ominaisuus tuo monipaikkaisten organisaatioiden työkyvyn hallintaan tehokkuutta, joustavuutta ja ajantasaisen tiedonkulun – kaikki yhdessä järjestelmässä.
0 Comments